Wsparcie

Nasza aktywność nie kończy się na samej sprzedaży. Wiemy, jak istotne w naszej branzy są takie kwestie jak: terminowść, bezawaryjność czy niezawodna praca układu chłodniczego. 

Dział Obsługi Technicznej i Serwisu Schiessl Polska dba o bezpieczeństwo i zaufanie każdego klienta. Oferujemy kompleksową obsługę i wsparcie techniczne, bezpieczną dostawę oraz serwis naszych urządzeń.

W zależności od sytuacji, prosimy o wybranie odpowiedniego formularza zgłoszenia. Warto zapoznać się wcześniej z informacją dotyczącą wymaganych dokumentów - ułatwi i usprawni to proces wysyłki zgłoszenia.

INFOLINIA Działu Wsparcia Technicznego i Serwisu Schiessl Polska:

tel. +48 22 233 08 00

 

Reklamacja urządzenia

Nasz klient jest zawsze dla nas najważniejszy wiec dlatego nasza aktywność nie kończy się tylko na samej sprzedaży klimatyzacji. Oferujemy kompleksową obsługę i wsparcie techniczne, dostawę oraz serwis naszych urządzeń.
 

Reklamacja Działu Klimatyzacji

Przejdź do formularza

Reklamacja Działu Chłodnictwa i Akcesoriów

Reklamacja usług transportowych

Reklamacje w związku z transportem drogowym rzeczy mogą składać nadawcy i odbiorcy towarów. Nadawca ma możliwość złożenia reklamacji do momentu przekazania ładunku odbiorcy oraz wtedy, kiedy odbiorca zmieni warunki dostawy, np. dokona korekty miejsca rozładunku.

Reklamacja uszkodzenia transportowego

Przejdź do formularza
Back to top