Wsparcie

Nasza aktywność nie kończy się na samej sprzedaży. Wiemy, jak istotne w naszej branzy są takie kwestie jak: terminowść, bezawaryjność czy niezawodna praca układu chłodniczego. 

Dział Obsługi Technicznej i Serwisu Schiessl Polska dba o bezpieczeństwo i zaufanie każdego klienta. Oferujemy kompleksową obsługę i wsparcie techniczne, bezpieczną dostawę oraz serwis naszych urządzeń.

W zależności od sytuacji, prosimy o wybranie odpowiedniego formularza zgłoszenia. Warto zapoznać się wcześniej z informacją dotyczącą wymaganych dokumentów - ułatwi i usprawni to proces wysyłki zgłoszenia.

INFOLINIA Działu Wsparcia Technicznego i Serwisu Schiessl Polska: tel. +48 22 233 08 00

 

Reklamacja urządzenia

Nasz klient jest zawsze dla nas najważniejszy wiec dlatego nasza aktywność nie kończy się tylko na samej sprzedaży klimatyzacji. Oferujemy kompleksową obsługę i wsparcie techniczne, dostawę oraz serwis naszych urządzeń.
 

Reklamacja Działu Klimatyzacji i Pomp Ciepła Hisense

Przejdź do formularza

Reklamacja Działu Chłodnictwa i Akcesoriów

Reklamacja usług transportowych

Reklamacje w związku z transportem drogowym rzeczy mogą składać nadawcy i odbiorcy towarów. Nadawca ma możliwość złożenia reklamacji do momentu przekazania ładunku odbiorcy oraz wtedy, kiedy odbiorca zmieni warunki dostawy, np. dokona korekty miejsca rozładunku.

Reklamacja uszkodzenia transportowego

Przejdź do formularza