Hisense wchodzi w kolejny rok współpracy z klubem piłkarskim Paris Saint-Germain
Po udanym pierwszym sezonie współpracy ze znanym na całym świecie klubem piłkarskim Paris Saint-Germain firma Hisense, czołowy producent elektroniki użytkowej, AGD i urządzeń klimatyzacyjnych, przygotowuje się do drugiego roku partnerstwa z francuskim potentatem.
Hisense zamierza zacieśnić partnerstwo z paryskim klubem, który pozyskał właśnie takich zawodników jak Leo Messi, Gianluigi Donnarumma, Sergio Ramos, Georginio Wijnaldum i Achraf Hakimi, a także przedłużył umowę z Neymarem.
„Cieszymy się z rozpoczęcia drugiego roku współpracy z Paris Saint-Germain, jednym z najlepszych i najszybciej rozwijających się klubów na świecie. Sukces pierwszego roku pozwoli nam kontynuować współpracę w oparciu o wspólne wartości, jakie podzielamy z PSG - zapewniać kibicom tego klubu i widzom jak najlepsze wrażenia ze śledzenia meczów z jego udziałem. Zapowiada się jeszcze bardziej ekscytujący sezon, w którym będziemy mogli liczyć na kibiców na Parc des Princes oraz szereg nowych zawodników, którzy dołączyli do klubu" - powiedziała Candy Pang, dyrektor generalna międzynarodowego działu marketingu Hisense.
Hisense konsekwentnie sponsoruje największe wydarzenia na świecie, w tym ostatnie UEFA EURO 2020 i finały Ligi Narodów UEFA, niedawno ogłaszając, że zostanie jednym ze sponsorów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Qatar 2022. Działania sponsorskie podkreślają międzynarodową obecność firmy Hisense, której produkty eksportowane są do ponad 160 państw i regionów.
Źródło: Hisense Corporation, https://global.hisense.com/, 16.08.2021 r.