Hisense oficjalnym partnerem FIFA Qatar 2022
Mistrzostwa Świata FIFA Qatar 2022™ to międzynarodowe święto piłki nożnej i ważna okazja dla marek do pokazania innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz zaoferowania widowiska w jeszcze lepszej jakości. Hisense napędza innowacje, oferując szereg rozwiązań dla coraz bardziej zróżnicowanych potrzeb konsumentów i stymulując rozwój branży.
Puchar Świata w Katarze odbędzie się w dniach 21 listopada - 18 grudnia 2022. Z tej okazji przygotowaliśmy specjalne oferty, promocje i wyjątkowe eventy. Bądź na bieżąco i obserwuj nas na profilach social media oraz śledź aktualne informacje na www.
W ramach kampanii „Wejdź w sportowy klimat z marką Hisense” zapraszamy do kibicowania Naszym z Michałem Polem. Kolejne spotkanie online, na którym będziemy kibicować Polsce w meczu z Meksykiem już 22 listopada - nasza transmisja startuje o 15:45. 22.11.2022 r. godz. 15:45 | Dołącz do spotkania online na Vimeo.
W programie spotkania online:
- profesjonalna analiza spotkania
- interaktywny panel dyskusyjny
- konkursy z piłkarskimi nagrodami
Obejrzyj filmową wersję zaproszenia na naszym kanale You Tube.
W ramach kampanii „Poczuj sportowy klimat z marką Hisense” przewidywane są spotkania online z udziałem Michała Pola, podczas meczów rozgrywanych przez biało-czerwonych. W programie między innymi profesjonalna analiza spotkania, interaktywny panel dyskusyjny, a także konkursy z piłkarskimi nagrodami. Każdy uczestnik spotkania będzie miał szansę powalczyć o wyjątkowy pakiet kibica, którego częścią będzie m.in. oryginalna koszulka reprezentacji Polski z własnym nazwiskiem, a także wizyta w nagraniu live z udziałem Michała Pola.
Już teraz zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu o sponsorowaniu przez Hisense FIFA World Cup Qatar 2022™.
Hisense, znana na całym świecie firma technologiczna, po raz kolejny nawiązała współpracę z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA), stając się oficjalnym sponsorem mistrzostw świata w piłce nożnej w Katarze - FIFA World Cup Qatar 2022™. Współpraca ta pozwoli tworzyć wyjątkowe więzi między kibicami z całego świata.
Dołączając do partnerów handlowych zbliżającego się mundialu, Hisense będzie uczestniczył w globalnym programie, który obejmuje zakres działań od umieszczania treści reklamowych na obiektach przez eksponowanie logo na różnych platformach, po ogólnoświatowe kampanie reklamowe. Współpraca z FIFA, która rozpoczęła się w roku 2017, pozwala także Hisense na zaprezentowanie swoim klientom stworzonej specjalnie z tej okazji oferty wideo na żądanie z wykorzystaniem treści z poprzednich edycji mistrzostw, dostępnej przy użyciu zintegrowanej platformy VIDAA dla telewizorów typu smart.
Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie FIFA.com.
Źródło: Hisense Corporation, https://global.hisense.com/, 06.05.2021 r.