Hisense sponsorem głównym Rakowa Częstochowa!
Hisense zacieśnia współpracę ze sportem – nowy sponsor główny Rakowa Częstochowa
To kolejny krok w długofalowej strategii marki, która od lat aktywnie wspiera sport na arenie międzynarodowej. Dzięki tej współpracy Hisense nie tylko wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku, ale także angażuje się w rozwój jednego z czołowych klubów piłkarskich w kraju.
Hisense to nie tylko innowacyjne technologie, ale również silne zaangażowanie w świat sportu. Marka jest globalnym sponsorem prestiżowych wydarzeń, takich jak Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA 2025, UEFA EURO 2024, Liga Narodów oraz była Oficjalnym Sponsorem Mistrzostw Świata FIFA Katar 2022.
Sport to nie tylko rywalizacja, ale przede wszystkim pasja, determinacja i dążenie do doskonałości - wartości, które od lat przyświecają również naszej marce. Hisense, jako globalny partner największych wydarzeń sportowych, konsekwentnie wspiera sport w różnych jego formach - podkreśla Janko Štern, Prezes Zarządu Hisense Polska. Partnerstwo z Rakowem Częstochowa to dla nas naturalny krok, pozwalający być jeszcze bliżej zarówno polskich konsumentów, jak i kibiców. To także okazja, by inspirować do osiągania wyznaczonych celów.
Umowa między Hisense a Rakowem Częstochowa obowiązywać będzie przez kolejne 2,5 roku. W ramach współpracy logo Hisense pojawi się na froncie koszulek pierwszego zespołu, zastępując dotychczasowego sponsora – firmę x-kom, która pozostaje sponsorem głównym klubu. Dodatkowo, marka będzie szeroko eksponowana zarówno w przestrzeni stadionowej, jak i w kanałach cyfrowych skierowanych do kibiców.
Bardzo się cieszę, że firma Hisense dołącza do naszej rodziny jako nowy sponsor główny. To przede wszystkim partnerstwo, które nie tylko wzmacnia naszą pozycję na rynku, ale także otwiera nowe możliwości w zakresie rozwoju marki, ekspozycji medialnej i budowania wartości zarówno sportowej jak i komercyjnej. Hisense, to bowiem globalny gracz, który od lat jest obecny w ekosystemie sportu, wspierając najbardziej rozpoznawalne wydarzenia i kluby na świecie. Mowa tu między innymi o Euro, F1 czy PSG. To dla nas sygnał, że Raków jest atrakcyjną platformą do realizacji celów biznesowych – powiedział prezes Rakowa, Piotr Obidziński.