Hisense

Nazwa Hisense wywodzi się z połączenia słów „High” i „Sense”, co reprezentuje nieustanne dążenie do wysokiej jakości oraz wartości produktów i usług. Założona w 1969 roku w chińskim Qingdao marka zawsze skupiała się na podstawowych wartościach: integracji, innowacji, koncentracji na Kliencie, zrównoważonym rozwoju oraz rozwijaniu strategii solidnych podstaw technologicznych i niezawodnego działania. Hisense to czołowa marka w kategorii klimatyzatorów RAC i LCAC, systemów VRF, pomp ciepła i chillerów. Obszar jej działalności obejmuje również: multimedia, sprzęt AGD, inteligentne informacje IT oraz nowoczesne usługi.

Hisense zajmuje także czołowe miejsce na świecie w branżach B2C i B2B, takich jak: wyświetlacze i ekrany, inteligentny transport, medycyna precyzyjna i komunikacje optyczne.

Według rankingu Top 50 Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders 2022, opracowanego przez Google i Kantar, Hisense był jedną z dziesięciu najbardziej rozpoznawalnych chińskich marek za granicą przez siedem kolejnych lat. Jego produkty eksportowane są do ponad 160 krajów i regionów. Ponadto firma sponsoruje najważniejsze wydarzenia sportowe na świecie, takie jak: UEFA EURO 2016, Mistrzostwa Świata FIFA 2018, UEFA EURO 2020, Mistrzostwa Świata FIFA 2022 i UEFA EURO 2024. Jest również jednym z pierwszych innowacyjnych przedsiębiorstw w Chinach i dwukrotnie zdobył Narodową Nagrodę Jakości.

Hisense posiada 34 parki przemysłowe zlokalizowane między innymi w: Qingdao, Shunde, Jiangmen, Słowenii, RPA, Meksyku. Dysponuje także 25 centrami badawczo-rozwojowych w Qingdao, Shenzhen, USA, Niemczech. Ma 66 firm i biur zagranicznych, w których pracuje ponad 10000 inżynierów i specjalistów technicznych, w tym 8000 magistrów i doktorów. Dzięki nim powstał globalny system współpracy w dziedzinie badawczo-rozwojowej.

Hisense został wybrany do zestawienia Fortune China ESG Impact List i otrzymał tytuł Best Domestic Practice na Forum CEO APEC China 2022, dzięki wybitnym osiągnięciom, takim jak kontynuacja badań i rozwoju w zakresie bardziej ekologicznych i przyjaznych dla środowiska urządzeń AGD oraz aktywne wypełnianie społecznej odpowiedzialności biznesu.